Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Liepājas ūdens”.
Sarunājoties saucam vienkārši Liepājas ūdens.
Liepājas ūdens nodrošina dzeramo ūdeni,
pārbauda dzeramā ūdens kvalitāti,
attīra kanalizācijas ūdeņus,
pārbauda attīrīto kanalizācijas ūdeņu kvalitāti,
izbūvē cauruļvadus,
remontē cauruļvadus.
Liepājas ūdens apgādā Liepājas pilsētu ar dzeramo ūdeni.
Bez ūdens nevar dzīvot.
Ūdens ir dzīvība.
Tas ir tikpat svarīgs, cik gaiss elpošanai.
Bez ūdens izkalstu daba un nevarētu dzīvot cilvēki.
Ja mums nebūtu ūdens, tad visapkārt būtu tikai putekļi.
Dzeramo ūdeni iegūst no urbumiem Liepājas tuvumā.
Urbumu dziļums ir 450 metri.
Iegūto dzeramo ūdeni attīra.
Dzeramo ūdeni pa cauruļvadiem piegādā liepājniekiem.
Dzeramā ūdens kvalitāti pārbauda katru dienu.
Tas ir tīrs, garšīgs un nekaitīgs veselībai.
To varam dzert no krāna.
Par izlietoto dzeramo ūdeni ir jāmaksā.
Jo vairāk lietojam, jo vairāk jāmaksā.
Taupiet dzeramo ūdeni!
Netīro ūdeni, ko noskalo izlietnē, dušā, podā,
Sauc par kanalizāciju.
Kanalizācijas ūdeņi plūst uz attīrīšanas iekārtām.
Attīrīšanas iekārtās kanalizācijas ūdeņus attīra.
Attīrītie kanalizācijas ūdeņi nonāk jūrā.
Tie nav kaitīgi zivīm un jūras augiem.
Par kanalizāciju ir jāmaksā.
Vairāk izlieto dzeramo ūdeni
Vairāk jāmaksā par kanalizāciju.
Liepājas ūdens darbinieki var palīdzēt.
Saņemt mājās dzeramo ūdeni.
Novadīt no mājām kanalizācijas ūdeņus.
Izbūvēt cauruļvadus.
Veikt cauruļvadu remontu.
Jautājumu gadījumā
rakstiet uz e-pastu lu@liepajas-udens.lv
zvaniet 63423417
Mūsu adrese K. Valdemāra iela 12, Liepāja
Kontakti
K. Valdemāra iela 12, Liepāja
Reģ. Nr. 42103000897
Tel. 634 23417
E-pasts: lu@liepajas-udens.lv
Diennakts tel. 634 36000
Darba laiks
P. 08:00 - 17:00
O. 08:00 - 17:00
T. 08:00 - 17:00
C. 08:00 - 17:00
P. 08:00 - 14:00
